Mindig maradj olyan, mint egy rossz HIV teszt: Pozitív!

leOKÉmia - Hangya Peti blogja

Hangya Húsvét

2016. március 27. - hangya peti

hangya_husvet.jpgSziasztok! Aludtam, pihentem. Mára ezzel a pár sorral kedveskednék Nektek! 

Húsvét

Fura egy húsvétom lett az idén. Hozzám jöttek locsolni.
Vers is járt hozzá:
Csontvelőben jártam
semmit, sem találtam
el akart sorvadni
szabad-e kemózni?

Szabad doktor úr, ha nincs jobb dolga. Tessen leülni, sajnos a tojásom nem adhatom, de nyomjunk egy selfit, nézze milyen tojás fejet csináltak itt nekem. Mivel kínálhatom meg? Van friss vénám, esetleg egy kis csontvelő? Nem, pirítós sajna nincs. Egy pohár infúzó, esetleg egy stampedli antibiotikum? Miért olvasok Burdát? Mondták, hogy fontos a szövettan….

KELLEMES HÚSVÉTI ÜNNEPEKET KÍVÁNOK NEKTEK!

A bejegyzés trackback címe:

https://leokemia.blog.hu/api/trackback/id/tr848528908

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása