Mindig maradj olyan, mint egy rossz HIV teszt: Pozitív!

leOKÉmia - Hangya Peti blogja

Hangya Matisz

2016. február 27. - hangya peti

 med_1420658134_image.jpg

1 nap / Előreláthatólag egy hónapig leszek egy déli fekvésű apartman lakója, melyben apró hibák azért akadnak. A sunset és boulvard itt is megjelenik együtt, csak pálmafák és L.A. helyett gyárkémény és 1-es villamos, azonban ilyen apróságok nem gátolhatnak meg a komfort élvezetében.  Megjött a doktornő - Matisz szótárban „dottornéni” – és egy szar antré után rögtön összecsaptunk. Nem értette miért nyafogok, ha mellbe szeretne szúrni csak úgy és én pedig nem értettem miért nem bódítanak el, ha már lehetőség van. Messziről indul a barátságunk, de nem adom fel mivel van egy fontos pont a filozófiámban, melynek értelmében nem betegségem van, hanem egy megoldandó feladat. Minden olyan dolog, amit az orvosok mondanak, cselekszenek a betegséghez, mint szóhoz, fogalomhoz kapcsolódik. Minden, amit én csinálok egy feladatmegoldás része, lásd óvoda, unoka. Nem segíti a helyzetemet, hogy az ő terepükön, az ő protokolljaik szerint megy a „kümite” megfűszerezve egy erős létszámfölénnyel. Úgy látom, a nővérek lesznek az én partnereim, ők nézik az embert is, pedig ki vannak zsigerelve. Ők az angyalok. Irén, Anikó, Andrea. És van egy tökös nővér, vagy fivér, ő Józsi. Elgondolkodtató, hogy egy finom női kéz vagy egy szőrös férfi igazgatja a brét a kacsa nyakához. Ráadásul a kis hülye nem találja a helyét és nagyon ijedt állapotban van. Ne aggódj Rocco tied marad az első hely!

Visszajött dottornéni megkérdezni, hogy vagyok. Elmondtam remekül – tényleg így van – mert egy nyugodt, mosolygós, erős emberrel találkoztam a tükörben. És a lélek nagy értője, az empátia bajnokság idei második helyezettje már indította is a parasztlengőt: Tudja, hogy én nem hiszek ezekben! Gyorsan csinált belőlem 70 kg húst, meg szövetet meg ezt-azt. Azt már lehet szurkálni. Na azt lehet, nálam viszont nem ér célt az ilyen jellegű szurkálás. Én viszont szeretem dottornénit, mert ő fog nekem segíteni. Én meg neki, csak még nem hiszi!

A bejegyzés trackback címe:

https://leokemia.blog.hu/api/trackback/id/tr418423730

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása