Mindig maradj olyan, mint egy rossz HIV teszt: Pozitív!

leOKÉmia - Hangya Peti blogja

Hankó PETI elment győzni

2016. február 28. - hangya peti

1368205307_14_full.jpg 

2 nap / Most lesz a csontvelő biopszia, ami alapján eldől a sorsom, vagyis mi a pontos betegség, kezelési forma, gyógyulási idő. Furcsán hangozhat, de nem ezek a legfontosabb dolgok. Vagyis fontosak, mert információkat tartalmaznak, de nem az információk fognak meggyógyítani.

Mire gondolok itt? Azt mondják, hogy ilyen-olyan leukémia.

Ok, én nem fogok mást állítani ezzel szemben, hanem elfogadom, megértem és berakom egy polcra, és nem veszem elő óránként forgatni.

Ott van és kész. Négy, hat hónap kórház – kisebb-nagyobb megszakításokkal? Ok. Az időt nem tudom gyorsítani, megváltoztatni tehát megy a polcra. Olyan mintha tengerész lennék és apa elmegy hónapokra óceánt járni, ahol a különbség lesz, hogy a „kikötőbe” érve nem hozzák a friss gyümölcsöt és a thai lányok sem másznak be a kabinomba, hogy főzzenek, mossanak rám, amíg itt vagyok. Más szolgáltatásra ne is gondolj.

Hogy szar érzés távol a családtól, a gyerekektől? Igen az! Kettő perc, amely egy pillanattal sem lehet több!

Tilos többet foglalkozni ezzel, mert csak fölösleges energiát vesz el, amit fordíthatok a cél eléréshez inkább.

Milyen lesz a kezelés? Nem tudom, majd leírom, ha ott leszek. Persze tisztában vagyok, hogy hányinger, hajkihullás meg biszem-baszom. Az orvos nem felejtette el megjegyezni látva tegnapi vigyorgó képemet, hogy leszek még rosszabbul is. Hajrá Kovács néni! Leszarom! A hányinger elmúlik a hajhullást meg megállítja a padló.

Megjött a csontszívó doki és „elrontotta a napomat”. Tudni kell, hogy az előző ilyen vizsgálatoknál a világ legtisztább „anyagát” kaptam bódításként. Másfél óra mámor legálisan. Lassan mozgó faágak és lelkemben Gandhi és Teréz anya játszottak valamii tibeti kockajátékot. Tiszta curry volt a szájuk.

Szóval bekészítettem a Hair lemezemet, nyeszlett hippi testemen lötyögött a virágos ing, kivaxoltam a Merci emblémámat és induljon a Peace and Love. Éppen rászóltam volna mellettem heverő haversrácra, hogy „ne stoppold a dzsangát brother”.  Erre a doki elaltatott én meg várhattam a "let me sunshine in-t” a menetelő Berger katonával.

A bejegyzés trackback címe:

https://leokemia.blog.hu/api/trackback/id/tr588425410

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása