Mindig maradj olyan, mint egy rossz HIV teszt: Pozitív!

leOKÉmia - Hangya Peti blogja

Hangya barát

2016. március 13. - hangya peti

12833358_1177002025651231_1733867622_n.jpg

Láttam a tükörben két szemet, ami mosolygott. Ők a barátaim, de nézzük a többieket.

Kiszi barátom egyik örökbecsű megnyilvánulása a következő. Hangya, lehetnénk mi barátok, de hogy a faszba néznénk ki borotvált fejjel, csuhában? Meg a kereszt is mindig borítja a söröskorsót. Számomra nagyon furcsán alakult ez a barátság dolog, mert ugye az embernek csak 4-5 barátja lehet. Ezt angol tudósok számolták ki, miközben a pöcsükkel gombfociztak.

 Nálam a barátság kialakulásának olyan fundamentális kövei vannak, mint a foci, kocsma, közös hányás, lyuksógorság. Ezek külön is kellő indikátorok, de több összetevő esetén a barátság kemény lesz mint a Tesco-s kifli.

És erre jöttök Ti és borul a teória. Mit mondjak arra, mikor egy haverom és az ő kedves felesége felajánlja a csontvelejét a transzplantációra? Ő a barátom. Amikor vadidegen ember a tiszteletemre leborotválja a fejét, hogy ne egyedül legyek kopasz. Ő is a barátom. Valahogy még haverkodnom kéne Balázs Palival, neki meg a séróját néztem ki. Hátha lenne a barátom. A hangyásított facebook profil. A videó egy világsztártól. Húsz éve nem látott ismerős egyedi sörválogatása? Mind a barátom. A sok-sok felajánlás, jó kívánság mind baráti.

Áj szink disz iz dö bigining ov a bjutifúl fencsip

Én férfiaktól még ennyi szívet sose kaptam üzenetben. Jól esik, a szeretet, de ahogy Torrente is mondaná, csak semmi buzulás!

Mert barát az aki Joshi. Aki barát az Szürke.

A könny kísérhet nevetést, lásd fent és meghatottságot, mint alább látható. Én néha össze is keverem a kettőt. Ha te is így jársz, ne engem hibáztass. Fuss gyorsan az elejére. Fuss!!

A barátom nem jött vissza a rohamból, Sir. Kérek engedélyt kimenni, és megkeresni őt.
- Nem engedélyezem - mondta a tiszt - Nem akarom, hogy kockáztasd az életed egy olyan emberért, aki valószínűleg halott.
A katona ennek ellenére kiment, és egy óra múlva maga is halálosan megsebesülve, halott barátjának tetemét cipelve tért vissza. A tiszt dühöngött: 
- Mondtam, hogy halott. Most aztán mindkettőt elvesztettem. Mondd, volt annak valami értelme, hogy kimenj, és becipelj egy holttestet? 
- Ó, persze, hogy volt, Sir - válaszolta a haldokló - Amikor megtaláltam, még élt. És azt mondta nekem: "Jack, biztos voltam benne, hogy értem jössz."

A bejegyzés trackback címe:

https://leokemia.blog.hu/api/trackback/id/tr408471274

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása