Mindig maradj olyan, mint egy rossz HIV teszt: Pozitív!

leOKÉmia - Hangya Peti blogja

Hangya tanácsok

2016. március 19. - hangya peti

hangya_22.jpg

Korunk betegsége a magány. Sajnos a környezetemben kórosan megszaporodtak a válások, szétmenések. Ha most lenne az esküvői ültetési rend, akkor nem az lenne a táblákon, hogy Kiss család, Kertész család, hanem Csonka család, Csonka család. Ha fület már nem lehet visszaragasztani a köcsögre – természetesen Csonkáék kizárólag fülekből állnak – akkor kell egy újat venni. A piac azonban gyakran hazudik.

Egyrészt ott van a félmeztelenül saját autóját dugó, nagyobb a dákó, mint az IQ, egoista pöcsköszörű, akiknek a romantika kimerül egy redves szegfűben, amit egy sírról lopott. Másrészt megjelennek a bocsi azon képen a csini ruciban 53 voltam csak a hormontól felszedtem egy húszast. Nem lenne baj, bazdmeg, de miért ugyanabba ruhába sámfáztad bele a magad. Úgy bevág a pántod, hogy leesik a karod, oszt vihetem utánad ridikülöd. A káló és a remittenda minimalizálása végett néhány figyelmeztető jel mindkét nem számára.

A hirdetések valósak, a válaszok meg marósak.

Akik a petrezselymet árulják

Azt mondják minden sarkon ott a szerelem!
/ gumival 5000 anélkül 10000

Titkárnőként dolgozom egy Multicégnél.
Szeretem az állatokat
/ Fifi nem jöhet be, ha szex van, a szívem megállna, ha váratlanul golyón nyalna

A haverom szerint én egy kemény határozott picsa vagyok, aki keresi még határozottabb kemény pasiját, de szerintem én egy érzékeny szolid lány vagyok, aki egy normális pasit keres, akinek nem az az első gondolata hogy.... :-)
/ Fogadjunk adod a popsid is csak jöjjön már valaki

Magas, sportos, aktív eletet élő ember vagyok. Társat keresek, nem anyagi biztonságot
/ Minden pénzt elcseszek, jelenleg nincs egy kurva fillérem sem

Véleményem szerint az optimális Férfi optimista, lelkes, intelligens, céltudatos, határozott, de egyben laza, érti a humort, ŐSZINTE és nem különben HŰSÉGES.
/ cipelhetlek magammal a Swinger klubba

Az igazi lányok nem tökéletesek, a tökéletes lányok nem igaziak. Nem bánom, hogy egy igazi lány vagyok, aki még véletlenül sem tökéletes! :)
/ Húzz egy zsákot a fejedre

Ide valami nagyon frappánsat, belevalót és szexit kéne írnom. De csak két szó jut az eszembe: Szeretet, és a kémia.
/ Dugjon meg az Öveges professzor

Egy főnyeremény, hogy jól is főzök :-) Az oviban kifli volt a jelem, biztos innen a gasztróőrület...
/ Nekem meg  a csavaros kifli volt a jelem

itt is az első benyomás és a kémia számít, 
/ be lesz, nyomva ne izgulj, azt majd számolhatod a szabadgyököm

Tisztelet tudo romantikus nem itas ember nelegyen. S türelmes.
/hát hozzád be kell rúgnom. Hejes lány lehetsz

Szabadidőmben imádok állatok között lenni. Állatparkok, Farmok, kutyák...stb. Neked milyen állatkád van? 
/ elefánt, tűrhető méretű ormánnyal

És akik a répát próbálják elsózni

Nincs autóm, de van 6 féle jogsim, és BKV bérletem.
/ remek, sosem voltam még metróval a Balatonon

Azt nem mondom, hogy tudok is, de próbálkozom. Szeretek próbálkozni. :)
/ a kutyák a parkban kisfiam! Azok próbálkoznak.

Azt a Valakit keresem, aki a Minden tud lenni.
/ Tűző napon éhgyomorra megárt a tömény és állj le a kokóról is

Talán nem vagyok túlságosan bőbeszédű, de megfelelő társaságban könnyen oldódom.
/ Két Unicum és még nem mersz hozzám szólni, még négy és nem tudsz. Magányos szivacs

Izgat, ha a nő teszi meg az első lépést,aki, merész,kifinomult és fantáziadús
/ aha, már az első randin elvársz egy pipát a kocsiban, vagy a WC-ben

Sziasztok 30 es 40 év közötti hölgyek társaságát keresem ismerkedés céljából
/ szóval, kizárólag MILF-et dugnál jeligére

Tegnap este zuhanyzás, vagy fogmosás közben – már nem emlékszem pontosan – megnyugtató megoldást fedeztem fel az örök boldogság, végtelen harmónia és világbéke kérdéskörében.
/ látom csuklóból megoldottad a problémádat

Én vagyok az a férfi, akitől anyád óva int... a nagyi viszont kézzel-lábbal rábeszélne.
/ megadom a nagyi számát

Imádom a sebességet és a száguldást
/ áhh, arra a fél percre nem tolják le a bugyijukat

Az írásban is szerepel a MILF kifejezés, amelynek meghonosodásához nagyban hozzájárult Stifler mamája.. Nem tudom a hölgyeket mennyire sérti ez a kifejezés, én azonban teszek egy gyámoltalan kísérletet az egyenlőség megteremtésére.Tekintsétek a férfiakat is ily alantas módon szexuális tárgyaknak, fene a pofájukat. Ha van MILF akkor legyen FILS is. Hogy ez mit jelent azt a fantáziátokra bízzuk, mindenesetre a helyes megfejtést beküldők közt nyalókákat és süvegcukrokat sorsolunk ki

  

A bejegyzés trackback címe:

https://leokemia.blog.hu/api/trackback/id/tr48499012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása