Mindig maradj olyan, mint egy rossz HIV teszt: Pozitív!

leOKÉmia - Hangya Peti blogja

Hangya máj véj

2016. május 22. - hangya peti

Kórházi vegyes

I’ll be back, ahogy Svarci is megígérte. Már harmadszor térek vissza.

Harmadik típusú találkozások.

Ráadásul egy időben érkezünk. Én és a nyár. Két ekkora egyéniség nem fért el a piacon. Megjött a nyár és én meg péntek délután visszahúztam az ólamba.

Mucsi szavaival így tudnám leírni az érzést! Ó, hogy ba…….a telibe azt a zsiráf k…..a anyját az a g…i puttony, aki hétvégén is kórházasat játszik. Az anyád p……át k……g gyerek, hogy a tetves….

Viszont én nem Mucsi, csak egyszerű munkás szülők paraszt gyereke vagyok és rettentően fegyelmezett.

De miért is tapsoltak vissza? Kis gondot okoz a máj. Hogy mitől? Homály.

Kérdezz, felelek a dottornénivel.

- Panasza?

- Tiborcnak van.

- Láz?

- Szombat esti meg lámpa.

- Hányás?

- Búcsúban a riglispilen tíz sör után.

- Hasmenés?

- Csak az itteni koszt okoz.

Úgyhogy egy kis CT-vel folyatattuk a kutatást.  I do it „máj” way…

Útközben technikai malőr történt. Hascsikarás és roham a mellékre, a védjegynek számító utolsó pillanatos érkezéssel. Boldog megülés a fajansz peremén, mivel az ülőke nem a kényelmem szolgálja, hanem a hátam nyomja. Sötétbe burkolódzó, de boldog trónteremben üldögélek, mikor megtalálom a villanykapcsolót. Ez nem lámpa vazze hanem egy stroboszkóp! Éljen DJ Kontakt Huba! Mintha egy vidéki diszkó közepén ülnék, mint Kula Bá a South Parkból. A probléma csak annyi, hogy a papír színét nehéz megállapítani a villogásban, így magam alá görgetek egy fél gurigát. Biztos, ami zicher alapon. Veszteség nélkül megúsztam a diszkó budit, mert ha a sötétben melléülök, felment volna bennem a pumpa.

Egyébként kutya bajom, csak a súlyom ugrál, mint Manyi néni, ha akciós lesz a farhát.

Első körben a kemó jótékony hatására egy nap alatt öt kilót híztam, abból hetet fejre. A következő körben tíz kilót fogytam és a szőr is kihullott rólam, mint egy húszéves kuvaszról. Csupasz kis girnyó lettem. Mondtam feleségnek, hogy ne dicsekedjen a szex élményeinkről, mert letartóztatják pedofíliáért. Ha hegyi pásztor lennék, akkor pedig a kecskét tartóztatnák le, nem is engem.

De ez mind le van szarva! Csak a sejtjeim legyenek rendben.

Remélem az én kis vérfertőző sejtjeim rendesen szaporodnak egymás közt. Szodomát és Gomorát csinálnak bennem a kis paráznák. Mindegy nekem, csak sokasodjanak.

S ( ve )  lőn világosság!

A bejegyzés trackback címe:

https://leokemia.blog.hu/api/trackback/id/tr998737856

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása