Mindig maradj olyan, mint egy rossz HIV teszt: Pozitív!

leOKÉmia - Hangya Peti blogja

Hangya snittek

2016. március 16. - hangya peti

leokemia_bornyak.jpg

KÓRHÁZAS snittek

De a törpök élete nem csak játék és kacagás. Nem sok orvosos történik velem, azért próbálok szemezgetni. Ez nem is kórházi szoba, hanem váróterem. Mondjuk, egy Resti lehetne, fasírttal, kisfröccsel. Ha volna tojásom csinálhatnék, ham and eggs-et, ha lenne sonkám.

Itt áll az idő, mint Katiban a gyerek. Tények száraz dolgok, de azt mondják, hogy jól vagyok. A bor legyen száraz, meg a parmezán, hogy reszelni lehessen. Lassan minden unalomba fullad, mint a házi zseb hoki kettő-kettő után.

Snitt.

Valamelyik nap bejött az esti vizit, ami állt egy darab csinos orvosnőből. S a csengő szoprán ezt dúdolta: Van valami kérdése, kérése bla-bla ? Igen lenne doktornő, felkapcsolná a villanyt? Köszönöm. Szegény jány tanult vagy 8 évet, hogy hosszabb legyen egy dr.-el, én meg áthelyeztem az ELMÜ-höz.

Snitt.

Szoktam vért kapni, de nem ám olyan direkt ez, mint az indiánok vérszerződése. Nem is úgy, mint az „anti” világban hogy a melóst megcsapolják egy fél litykóra és mire beverte a Balaton szeletet a húgy meleg Kőbányaival, máris vértesók vagyunk. Ráadásul a szabadnap örömére  és a repi keret terhére – ez az asszonytól lenyúlt konyhapénzt jelenti – dél környékén tele volt a mi melósunk, mint a kastély kutyája. Homlokával támasztva a kisasztalt csak annyit mondott:  Az én vérem a te véred, csókolom a nővéred. Hová tűnik a romantika?

Ez meg itt készítmény, kivonat, eszencia. Úgy gyártják, szerintem a vér is Kínából jön. Érkezik, a vér a kis USB csatlakozómon én meg közben reggelizek. Virslit. A véres virsli nem véres hurka. Olyan recept ez, mint amikor özvegy Csótányossyné ráharap a nyers farhátra, száj szélén csokor zöldség, az ínyéhez kis sót és borsot dörzsöl, majd slukkol rá jó forró vizet. Mintha húsleves recept lenne, de annyi a köze anyám húslitykójához, mint Mónika show-nak a kultúrához.

Snitt.

Harcom kemény, de a produktum lágy lett így kiutaltak nekem egy tenyésztést. Van, aki lovat, van, aki csincsillát, van, aki székletet. Régen nagy kanállal ettem az életet, most kiskanállal lapátolok ők meg viszik, nézegetik. Ő dolguk, ennél még az Ózdi naplemente is szebb látvány. Nem mellesleg egy kórházi baktérium támadott be, ami rosszul elmosott edényekből fakadt. Műanyagból eszünk porcelánba szarunk. Az étel minősége alapján ehetnénk a porcelánból, a gitt meg mehetne a műanyagba. Kezelésként, olyan ízű szert kaptam, mint amikor bugyborékost játszol a gyógyfürdőben, és egy csapat nyugger traktoros leengedi a fáradt olajat, te meg kortyolsz egyet az Élet Vízéből. Ugyanis a záróizom nem tart örökké, mint a rock ’n’ roll.

 

Snitt.

Ráérek, olvasok, és egy hírre kattanok. A prűdebbek csukott szemmel olvassák.

Valahol a külföld országban esett az eset. Elégedett hölgyvendég, borravaló gyanánt megtubázott egy pincért. Ő adta a desszertet. A pincér szép szakma. Én állat meg azt írtam a pályaválasztási tanácsadóba, tűzoltó, katona, vadakat terelő juhász..

Attila mekkorát tévedtünk! Áltató Altató…

A bejegyzés trackback címe:

https://leokemia.blog.hu/api/trackback/id/tr498486998

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása