Mindig maradj olyan, mint egy rossz HIV teszt: Pozitív!

leOKÉmia - Hangya Peti blogja

Hangya Back

2016. április 29. - hangya peti

- Hankó! –

- Tessék, itt vagyok.

- Várjon, valami nincs rendben az adatokkal.

- Úristen, mi van itt!

- Tessék, ki szólított?

- Elnézést atyám, csak kiszaladt a számon….

- Menjél, fiam nézzél körbe, mindjárt helyre kerül minden.

És tényleg. Ez a Mennyország! Középen van Szentendre és mellette a Balaton. Focipálya, kiskocsma. Egy grund egy borospince. Mindig nyár és mindig hűs. Kolbász, lángos, oldalas. Úristen egy kisfröccsöt!

- Nem dolgozom édes fiam! Talán ott a fák alatt. Vén diófa, kockás abrosz, ez a kocsma, de jó hangos!

Ez a világ közepe.

- Elnézést a Puskás Öcsi bácsinak teccik lenni?

- Gyere öcsi, igyál egy fröccsöt velem!

- Egészség Öcsi bácsi!

- Tudsz ultizni öcsi? Van egy beszálló hely, na meg egy kis bor.

- A bor az menni fog Öcsi bácsi, az ulti még gyenge.

- Foci?

- Az életem. Az életem volt.

- Ugye a Kispest?

- CSAK! Még apámtól kaptam Öcsi bácsit, meg a Bozsik Cucu bácsit.

- Értett hozzá az öreged! Hogy nézel, ki az anyád térde kalácsába 47 évesen? Rövid nadrág, térdzokni, piszka lábak, szakadt dorkó, műbőr labda?

- Így engedett édesanyám focizni. Úgy 74-ben lehetett. Sose nőttem fel, mindig gyerek maradtam. Nem tudtam, nem mertem. Aki felnő, megöregszik, az öreg meg meghal. Nem tervezetem.

- Ezt bebuktat öcsi!

- Be bizony, de legalább van itt foci, Szentendre, kockás abrosz, körömpörkölt, jó hideg sör….

- Hankó!

- Tess….

- Tévedés történt, magának még dolga van a Földön. Rakja le azt a poharat és húzzon vissza villám gyorsan!

Most járna le a két hónapos ultimátum, nagyjából ma haltam volna meg. De a fa erősebb, mint valaha! Egy nagy lófaszt megyek én a felső kocsmába! Sose halunk meg!

- Öcsi bácsi! Ne tessen haragudni, de még maradnék. Még egy kicsit fociznék a kisfiammal, meg, tudja megígértem feleségnek is, hogy elmegyünk az unokákért abba kurva óvodába. Van még a földön buborék és jut belőle a szódába. Van még öröm, mámor itt elég. Maradnék….

Elmész te a p….ba! Hát félreteszem a helyet itt neked vagy ötven évre ne izgulj. Aztán majd jöhet a rövidnadrág, térdzokni, piszka lábak, szakadt dorkó, műbőr labda… A kurva életbe!

A bejegyzés trackback címe:

https://leokemia.blog.hu/api/trackback/id/tr938673652

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása