Mindig maradj olyan, mint egy rossz HIV teszt: Pozitív!

leOKÉmia - Hangya Peti blogja

Hangya Spam

2016. június 05. - hangya peti

Te tényleg ennyire hülye vagy? Honnan veszed ezt a sok faszságot? Számtalan hasonló kérdést kapok, így elárulok egy újabb titkot az inspirációról.

Spam-től szembe

Van egy közös barátunk, úgy hívják „Spam”. Ő annyi hülyeséget küld nekem, hogy mindig ad valami témát. Figyelem! A nyugalom és az izgalom megzavarására alkalmas témát feszegetünk. Pajszerrel.

Azt kérdezi Spam legutóbbi, akarok-e lankadatlanul kefélni.

Spam! Ennyi kórház után még a cipőmet is én kefélem. Naná! Tud valamit a csávó mert azt írja 15 percen belül merevedés. Vazze, ez még egy halottnak sem megy, pedig neki nincs is már más dolga. Dobj egy flakonnal Tesó.

Azt is mondja Spam, hogy a nő olyan, mint a csavar, egy menet nem elég rajta. Meg azt írja, ha hamar lelankadsz, akkor lapátra kerülsz.

Nem vagyok én dorogi szén, dobj egy szemet bráder. Ismerd meg a készítményt és felszabadítja benned a vadállatot! Spam, én megdugni akarom nem megenni.

Harminc perc és érzem, hogy a szerszámom megtelik erővel. Házas ember vagyok, gondolom az ásó, meg a kapa amire itt Spam gondol.

Ez régi és rossz házasságoknál veszélyes lehet, mert ott nem megdörrentik az asszonyt, hanem elássák, ha már ott az erős szerszám.  Úgy meg dolgozom a párom, hogy sikítva könyörög a folytatásért, bár nem értem miért sikítozik egy nő egy erős kapától. Azt írja velőt rázó élvezet lesz. Tesó, ne rázd az én velőmet, most próbálom összegyűjteni.

Spam tovább támad is azt mondja, állítsam magam szexisten üzemmódba.

Legalább megtudom mi az. Gyerekkoromban faluhelyen sokszor állítottunk csapdát a tyúkoknak, de azok néha rosszul reagáltak, ilyenkor nagypapa a görbebottal kergetett és kiabálta: "Az isten faszát, eltörtétek a tyúk nyakát". Tyúk, meg isten, meg fasz. Csak összerakom, mint vak gyerek az egyszínű bűvös kockát.

Spam – mint az általa turbózott szerszám nem lankad: Képzeld el partnered arcát a vad együttlét után!

Ezt gondolom, sokan megteszik, csak sajnos élőben sosincsenek a helyszínen.

Azt hiszed ez a vége? Spam még tud egyet nyújtani rajta, mint írja szó szerint. Öt nap alatt 3,5 cm-el növesztette meg a péniszét.

Megkérdeztem a hölgy ismerőseimet, hogy mi az a pénisz. Azt mondták. olyan minta a fasz, csak sokkal kisebb. Gyors számítást végeztem és kijött, hogy kevesebb mint fél év alatt földig fog érni. Hogy ki tudnék vele boldoggá tenni? Talán aki megveszi gitárhúrnak.

A bejegyzés trackback címe:

https://leokemia.blog.hu/api/trackback/id/tr378781250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása